Tuesday, August 18, 2015

Michael Benjamin's "Si m te gen zèl"


Vole, vole...
fly, fly...


Vole, vole keyi zetwal nan syèl
fly, fly, gather the stars in the sky
Vole, m ta vole...
Fly, I would fly...


Si m te gen zèl,
I I had wings,
tankou yon zwazo, m ta vole, al keyi zetwal nan syèl.
like a bird, I would fly , to gather stars in the sky

Si m te lapli,
If I were the rain
Mwen ta jete dlo, pou m wouze flè k pouse anba solèy.
I would drop water to spray the flowers growing under the sun
Si m te lajwa,
If I were joy.
M ta antre nan kè, tout malere pou yo kapab jwenn lespwa.
I would enter the heart of the unfortunates to give them hope.
Si m te lanmou,
If I were love
M ta met ajenou, devan Bondye pou lèzòm kabab sispann goumen.
I would kneel before God so that humanity would stop fighting
Yo ta renmen.
They would love

M ta fè tout mòn blanch yo rebwaze,
I would reforest the barren hills
Tout sous ki seche, rekòmanse koule,
All dried up springs, start flowing again
Si m te gen pouvwa pou mwen chanje,
If I had power to change
Tout sa m dezire.
Whatever I desire

Mwen ta bani tout trayizon,
I would bannish all treason
Tout sa ki malad ta jwenn lagerizon,
All the sick would find healing
Tout sa ta pwouve saj yo te gen rezon.
All that would prove the wise were right

M' ta fè tout sa k' grangou jwenn manje,
I would give food to the hungry
Sa k' nan lesklavaj, ta va jwenn libète,
The captives would go free
Si m te gen pouvwa pou mwen chanje,
If I had power to change
Tout sa m dezire.
Whatever I desire
Mwen ta fè tout zam tounen jwèt,
I would turn weapons into toys
Move zentansyon, santiman disparèt,
corrupt intentions and ambitions disappear
Si m te ka chante pou m chase mechanste
If I could sing to chase away naughtiness

1 comment:

  1. Docteur Dawn te pwomèt pou l ede m retounen ansyen mari m, ak sipriz mwen mari m tounen apre 5 jou e kounye a nou viv ansanm nan lanmou ak lajwa, li ede zanmi m yo tou, kontakte Dr DAWN pou èd: WhatsApp +2349046229159
    *Si ou vle fè ansyen mennaj ou tounen.
    *Si ou vle atire yon moun nan lavi ou.
    *Si w bezwen seremoni netwayaj.
    *Si ou bezwen vin ansent oswa trete lakòz.
    *Si ou bezwen yon période chans pou genyen.
    *Si ou vle retabli byen ou vòlè a.
    Kontakte li sou WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete